kalau nak oder atau booking tempah kat sini dulu yerr

Name:
Email Address:
no telefon
kod item
pesanan atau pertanyaan

This contact form was created by Freedback.

Tuesday 25 October 2011

permulaan

Posted by cunsite at 23:09
Assalamualaikum semua.... untuk permulaan birlah saya menceritakan sedikit sebnyak tentang blog saya ini... nama pemilik blog ini adalah hanisah binti omar.. mungkin ada yang pernah melawat blog sy sebelom ini yaitu http://wwwsweetypinky.blogspot.com/ blog itu adalah tempat saya untuk meluahkan perassaan, serta ruang untuk saya merapu.. blog kedua saya ini diberi nama cunsite_~ .  tujuan blog ini di crete adalah untuk menjadi rung bg sy untuk mmpromosi bisness sy yang baru saja dibuka pada beberapa hari yang lepas.. untuk maklumat lebih lanjut sila kilik link ini cunsite....



bisness yang saya jalankan adalah bundle, serta, barangan make-up




terma dan syarat untuk pembelian
1.siape yang tempah dulu dia yang dapat.
2. jika berminat sila komen pada picture ataupo e-mail saya cunsite89@yahoo.com ... booking diberi tempoh 3 hari(boleh juga ditunda sila inform Cunsite ^_~ ) sikiraya pembayaran tidak di buat semasa tempoh booking, cunsite ^_~ akan membuka kepada orang lain.
3. setelah membayar sila sertakan bukti. tempahan melaui e-mail adalah diutamakan.
4. Cunsite ^_~ tidak bertangungjawap sekiranya berlaku kerosakkan semasa proses penghantaaran.


sekian...
p/s:terima kasih sudi bace

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Cunsite shope ^_~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting